środa, 18 września 2013

Ogłoszenia parafialne!

Cześć wszystkim tu Ridley ;D

Dawno mnie tu nie było, ale to jak już moja kochana przyjaciółka pisała i ja na ask.fm miałam problemy z komputerem, i dopiero dzisiaj go odzyskałam.
CYWILIZACJA *-*
Strasznie się za Wami stęskniłam!
Dzisiaj miałam dodać nowy rozdział, ale chcę żeby to było coś wartego przeczytania, po tak długiej nieobecności, więc najprawdopodobniej, jak wszystko dobrze pójdzie, to jutro będziecie mogły/li przeczytać moje wypociny ;D


UWAGA ! ! !
Jedna z Was prosił/a mnie żebym napisała nowe opowiadanie, a odpowiedź brzmi..... tak. Zastanawiam się nad tym od bardzo dawna i doszłam do wniosku, że jak tylko skończę to, może nawet w jego trakcie lub pod koniec zacznę dodawać rozdziały z nowego. Trochę zagmatwane, ale pisze to na szybko, ponieważ muszę jeszcze dzisiaj sobie powtórzyć materiał do olimpiady...... masakra.

JEŚLI CHCECIE WIEDZIEĆ COŚ WIĘCEJ O TYM OPOWIADANIU I O NOWYM PISZCIE, PYTAJCIE, NAWET HEJTUJCIE BYLE BYŁ JAKIŚ ODZEW ;D. <klik>

Love u all!
Ridley<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz