sobota, 22 czerwca 2013

Rozdział osiemnasty


Kiedy weszliśmy do pokoju zobaczyliśmy coś czego bym się nigdy nie spodziewała. Moje serce zaczęło szybciej bić, a na twarzy pojawił się wielki uśmiech. Kobieta siedząca na łóżku dopiero po chwili nas zauważyła i również się uśmiechnęła. Lekko zaśmiałam się pod nosem i podbiegłam do niej.
  • Hej! Bo mnie udusisz!
  • No co? To nawet do własnej mamy nie można się przytulić?! - zrobiłam naburmuszoną minę, na co
    ona wybuchła śmiechem.
  • No jasne, że można.
Usiedliśmy razem na łóżku i zaczęłyśmy rozmawiać:
  • Dlaczego przyjechałaś?
  • A może najpierw mi kogoś przedstawisz? - wskazała głowa na Harrego, na co on wstał i stanął przed nią.
  • Harry, Harry Styles – ujął jej dłoń i lekko ją pocałował.
  • Ooo jaki szarmancki – mama uśmiechnęła się do mnie, a potem do Loczka.
  • Ja może panie zostawię żebyście mogły w spokoju porozmawiać i pójdę do recepcji.
  • Okej– odpowiedziałam i poczułam jego usta na moim czole.
  • Czy to nie....?
  • Tak to jeden z One Direction.
  • Ooo córcia..
  • Dobra potem o nim pogadamy teraz mi lepiej powiedz dlaczego przyjechałaś?
  • To bezinteresownie nie mogę do córki, która nie daje znaku życia przyjechać?
  • Mamo... No bez przesady nie odzywałam się dwa dni z czego jeden niecały, bo jeszcze się nie skończył...
  • No dobra, dobra! Masz racje mam też jeszcze jeden powód... - nagle jej wyraz twarzy stał się poważniejszy, co mnie zaniepokoiło.
  • No bo widzisz... Sama nie wiem jak to ci to powiedzieć...
  • Najlepiej prosto z mostu – uśmiechnęłam się, a ona wzięła głęboki wdech.
  • Mam kogoś... - no nie powiem, żeby to mnie nie zszokowało, bo wręcz przeciwnie, ale się ucieszyłam, od śmierci taty tyle czasu minęło i jeszcze Nik.... no właśnie... zupełnie o niej zapomniałam... aż wstyd się przyznać, przy chłopakach nie da się być smutnym, czy przybitym, czy w ogóle o czymś takim myśleć..
  • Kto to? Poznam go? Jak ma na imię? - wstrzymała na chwilę oddech.
  • Znasz go.. - znam go? Szczerze mówiąc nie przypominam sobie nikogo z kim mama mogłaby być, no ale najwidoczniej coś przeoczyłam...
  • Jak ma na imię? - zapytałam już trochę mniej pewnie widząc wymalowany strach na jej twarzy.
  • To... Kochanie... Możesz już wyjść...
To co zobaczyłam zmroziło mnie. Czy oni sobie kurwa jakieś jaja ze mnie robią?! No słucham?! Co?! To co czułam jest nie do opisania. Siedziałam tam przez chwile jak wryta. Nie mogłam wydusić z siebie nic, ani słowa, a co dopiero mówić o wyrażeniu tego co czułam pełnymi zdaniami. Szczerze to nawet nie wiedziałam co mam powiedzieć. Wszystko co działo się tam, miałam wrażenie, że nie jest rzeczywistością, tylko jakimś durnym reality show z ukrytą kamerą. Podszedł do niej i położył swoje łapska na jej ramionach, Boże aż mi się na ten widok rzygać chce. On już nie był tą samą osobą z którą mogłam rozmawiać całymi dniami, śmiać się, która mogła mnie pocieszyć, a ona? Już nawet nie mogę jej moją matką nazwać, przez to co zrobiła. Tak rozpaczała po śmierci Nicole, a teraz co? Pewnie się cieszy, że jej nie ma i nie może im w niczym przeszkodzić. Miałam obrzydzenie do tych ludzi. Nie chciałam ich już znać.
  • Rid?
  • Nie waż się już tak do mnie mówić – syknęłam.
  • Ale córeczko... wiem ,że to dla ciebie trudne... ale zrozum, my się kochamy i chcemy być razem... - parsknęłam śmiechem.
  • Wy? Kochacie? Dobre. Popatrzmy... widzę przed sobą dwóje ludzi, którzy kiedyś byli mi bliscy, nawet bardzo bliscy, a teraz widzę nieznane mi osoby, na widok których mnie mdli.
  • Nie mów tak młoda panno!
  • Jak? No jak mam nie mówić?! Mam powiedzieć: „ O jak dobrze! Cieszę się! Fajnie, że jesteście razem!”. No chyba cię pojebało! Jesteś szmatą, a ty chujem! Rozumiecie?! No popatrzcie niby tak kochałeś moją siostrę.... a teraz pewnie się cieszysz, że jej już nie ma!
  • To nie jest tak jak myślisz... - jeszcze śmie się odezwać.
  • Wynocha! Słyszycie?! Wynocha! Nie chce was już nigdy widzieć! Jesteście dla mnie nikim! Rozumiecie?! Nikim!
Zaczęłam popychać ją w stronę drzwi, które jak tylko zniknęli zamknęłam. Oparłam się o nie plecami i osunęłam się na ziemię. Rękami zagarnęłam włosy do tyłu, a kolana zbliżyłam do klatki piersiowej. Nie mogłam, nie wierze w to. To jakaś paranoja. Ona z chłopakiem mojej siostry. No w głowie mi się nie mieści. Łzy same ciekły mi po policzkach. 
„Nie chcę żyć” - pomyślałam.



No to 18-ty rozdział jest ;3. Spóźniony i to bardzo, ale jest ;d. Bardzo mnie zasmucił fakt iż odeszło mi dwóch obserwatorów, ale mam nadzieje że przybędzie ich więcej niż odeszło ;D. Czuję się strasznie, głowa mnie tak boli, że mam wrażenie, że zaraz mi ją coś rozsadzi, ale ponieważ miałam napisany już rozdział i musiałam tylko parę poprawek do niego wnieść to go dzisiaj dodałam chociaż siedzę teraz i czuje jak mi głowa pulsuje, dosłownie. Jak widzicie w życiu Rid zaczyna się wszystko od nowa sypać, jej mama jest z Adamem czego ona nie popiera. 
Kolejny rozdział nie mam pojęcia kiedy, bo są już prawie wakacje i większość czasu przesiaduje ze znajomymi na dworze. To chyba tyle na dziś. Mam nadzieje, że rozdział wam przypadł do gustu ;).
Zapraszam:

Love u all!
Ridley<3

9 komentarzy:

  1. Oh mean!
    No nie mogę! Co za idiota! Oboje przegięli.
    Tak mi szkoda Rid...
    Ona niczemu nie zawiniła a tu prosze...
    Ale i tak to kocham ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O JA ŻESZ PIERDZIELĘ, MÓWIŁAŚ MI, ŻE ZACZNIE SIĘ SYPAĆ, ALE NIE MYŚLAŁAM, ŻE WYMYŚLISZ COŚ TAKIEGO.
    O JPRDL, nie wiem, jak na to wpadłaś, ale jestem pod wielkim wrażeniem. Ukłon w Twoją stronę kochana <3
    Ściskam
    xoxo
    Kiyoko
    leeetmeloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji! Opowiadanie bardzo ciekawe. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. POZDRAWIAM i życzę weny.
    Może wpadniesz?
    http://opowiadanko1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrót o 180 stopni !! Zupełnie się tego nie spodziewałam, a to bardzo dobrze że potrafisz zaskakiwać :D Czekam na nn i zapraszam do siebie, na: http://onedirection11111.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny :3 xx

    OdpowiedzUsuń
  5. SCHOOL NIGHTMARE

    "Jedna noc potrafi całkowicie zmienić ludzkie życie.
    Czy potrafisz wyobrazić sobie, że ktoś w każdym momencie może zabić twoich przyjaciół lub Ciebie? Czy byłbyś wstanie poświęcić dla kogoś swoje życie?
    Cassandra, Daisy i Jasmine to trzy przyjaciółki, które nie spodziewały się, że szkolny bal w mgnieniu oka stanie się ich największym koszmarem.
    Nikt nie jest bezpieczny, a strach to uczcie, które towarzyszy każdemu. Trzeba być ostrożnym, gdyż nigdy nie wiadomo kto czai się za rogiem.
    Royal College uważało, że jest przygotowane na wszystkie okoliczności, jednak nikt nie sądził, że szkoła zostanie zaatakowana przez grupę uczniów, którzy doskonale zaplanowali swój zamach."
    zachęcam do odwiedzenia nowo powstałego bloga http://school-nightmare.blogspot.com/ ~ Cassie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej trafne w całym rozdziale to gify. Nie wiem czemu, ale one tak ... przypadły mi do dzisiejszej treści ;D. Rozdział świetny. No treść wstrząsowa ? Rid się cieszy, że jej matka przyjechała a ona wyskakuje z takim czymś ! U ja bym się załamała !
    No to czekamy na C.D
    A ja tymczasem zapraszam do siebie na 1 rozdział. Liczę na opinię ; )
    + http://dear-cousin.blogspot.com/
    Całuje.
    Isiia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to opowiadanie i świetnie dobrane gify ♥
    Czekam na następny rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  8. [spam]
    "Nastolatka o czerwonych włosach w niedbały sposób opierała się na dłoni, patrząc na swoje odbicie w weneckim lustrze. Zdawała ona sobie sprawę z tego, że po drugiej stronie zapewne mama, tata i może jej brat ze współczuciem patrzą jak najmłodszy członek ich rodziny, od kilku godzin czeka aż ktoś wysłucha jej historii."
    To jest właśnie wstęp pierwszego rozdziału, który właśnie ukazał się na blogu http://school-nightmare.blogspot.com/ :)
    jeśli masz ochotę to zachęcam do wyrażenia szczerej opinii, która niekoniecznie musi być pochlebna.
    zachęcam do przeczytania rozdziału oraz zaobserwowania bloga.
    przepraszam za spam, Cassie ♥

    OdpowiedzUsuń