wtorek, 29 października 2013

Ważne moi drodzy!

Cześć wszystkim!
Przepraszam, że jeszcze nie pojawił się kolejny rozdział, ale szkoła + olimpiada + najgorszy tydzień w życiu = masakra + brak czasu.
Ja genialna dostałam dwie jedynki jednego dnia... moja matura lubi to.......... >.<.
Dobra, ale wracając do głównej INFORMACJI dla Was, czyli mówię tu oczywiście o kolejnym rozdziale. Pojawi się w piątek albo sobotę. Postaram się żeby był długi i coś się zadziało jeszcze nie mam żadnego pomysłu na niego, ale miejmy nadzieje, że się znajdzie :D.
Zapraszam do zadawania pytań ASK.
Powodzenia w szkole!
Pozdrawiam!
Ridley<3

3 komentarze:

  1. NIE DZIĘKUJĘ a to powodzenie w szkole Tb przyda się bardziej mała :D
    Idź na maturę z biologii, po tych wszystkich sezonach House ją rozwalisz ;d
    Ściskam
    Pierwsza Dama/Fanka/Kiyoko
    Nie powiem, odwala mi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam <333 nie odpuściłabym takiego opowiadania <3


    Zapraszam do mnie http://shade-lolounia.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń