czwartek, 14 listopada 2013

Ahoj!

Cześć wszystkim!
Od razu chciałabym przeprosić, że jeszcze nie ma rozdziału. Wena mnie zupełnie opuściła. Pisze go od paru dni i nie moge skończyć. Dziękuje, że mimo tego iż musicie tak długo czekać liczba odwiedzin z dnia na dzień jest stała i nie maleje, a to dodaje mi motywacji. Dziękuję :).
Zapraszam na blog, gdzie jestem jedną z poetek, podpisuje się Gena. Są tam jedynie dwa moje wiersze, a wynika to z braku czasu na wstawienie kolejnych, "Kołatanie" i "Biały nurt". Zachęcam do przeczytania wszystkich, bo wierzcie mi lub nie, ale moi koledzy mają talent! <link do bloga> Zainteresowanych współpracą chętnie przyjmiemy do naszego grona, należy się w tej sprawie skontaktować z angelika1000@op.pl lub gg. 1661677. To nasza strona ja facebooku <klik>.
ASK
Love u all!
Ridley<3

1 komentarz:


  1. On - tajemniczy, niebezpieczny i trudny do zinterpretowania.
    Ona - otwarta, energiczna i chwilami zbyt pewna siebie.
    Z początku mogłoby się wydawać, że nic ich nie łączy. Cóż za bzdura!

    I oto przed Wami: historia o pożądaniu, przyjaźni i miłości. Miłości niepowtarzalnej, przepełnionej pasją, ale również cierpieniem, bo przecież “miłość to partia kart, w której wszyscy oszukują, mężczyźni - by wygrać, a kobiety - by nie przegrać".

    Zapraszam na mojego bloga: www.youre-toxic.blogspot.comm

    OdpowiedzUsuń