środa, 6 marca 2013

Liebster Award

Nominacje dostałam od mabysomedayillseeyouagain.blogspot.com :) Bardzo dziękuję za nią to naprawdę dla mnie dużo znaczy <3

Pytania i odpowiedzi: 

1. Ile masz lat?
16 ^^
2. Kogo z 1D lubisz najbardziej?
Kocham ich wszystkich, ale najbardziej Harrego.
3.Co zrobiłabyś/ zrobiłbyś gdyby One Direction zagadało do ciebie?
Szczerze mówiąc to ja już z nimi rozmawiałam, zn pisaliśmy :) ale wydaje mi się, że bym się normalnie zachowywała w końcu to normalni ludzie tak jak my :) 
4.Ulubione jedzenie?
Pizza xD
5.Kogo w życiu cenisz najbardziej?
Rodzinę i przyjaciół :)
6.Jakie masz hobby?
Jeżdzę konno :)
7.Ulubiona piosenka?
Jeśli chodzi o ulubioną 1D to Heart Attack i One way or another <3
8.Wolałabyś/ wolałbyś zamieszkać w Londynie czy w Paryżu.
W Londynie ;D
9.Kim chciałabyś/ chciałbyś zostać w przyszłości.
Psychologiem albo nauczycielką historii :)
10.Podoba ci się aparat Niall'a?
Jasne! Wygląda w nim słodko<3
11. Gdyby One Direction nie było sławne, a przypadkowo trafiłaś na Zayn'a Malik'a zagadałabyś/ zagadałbyś (niektórzy mają inne gusty :D) do niego? 
Wydaje mi się, że tak :)


Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ulubiony film?
3. Co byś zrobiła gdybyś przypadkowo wpadła/wpadł na Louis'a?
4. Ulubiona piosenka 1D?
5. Imię najlepszej przyjaciółki/przyjaciela?
6. Masz chłopaka/dziewczynę?
7. Za co kochasz 1D?
8. Ile masz lat?
9. Od kiedy jesteś Directionerką/Directionerem?
10. Gdybyś miała/miał okazję to którego z chłopaków byś chciała/chciał najbardziej poznać?
11. Jakbyś nazwała/nazwał swoje dziecko? xD

Blogi, które nominuję:
1. http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com/
2. http://got-to-be-you.blogspot.com/
11. http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/


Jeszcze raz bardzo dziekuję za nominację ! 
PS: Jutro pojawi się nowy rozdział :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz